Podzimní parfémové novinky 2016
I letošní podzim nabídl ve světě parfémů mnoho nových vůní. Většinou to byly flanker vůně, ale myslím si, že z bohaté nabídky se dá dobře vybírat. Kdo sleduje mou facebookovou stránku Degustace parfémů, ví, že na ni pravidelně uveřejňuji posty s novinkami ze světa parfémů. Podívejme se tedy, z jakých parfémů můžete letos na podzim vybírat.
Podzimní parfémové novinky 2016
Guerlain – La Petite Robe Noire Intense
Nejnovější skutečně „dívčí“ vůně (o tom ostatně vypovídá i název „malé černé šaty“), která se zařadila do linie sladkých vůní s cukrovou vatou doprovozenou borůvkami. Se „svůdnými šatičkami“ okouzlíte své okolí, ideálně navíc ještě v sychravém podzimním počasí.
Guerlain – Les Absolus d’Orient
Exkluzivní kolekce Ambre Éternal a Santa Royal patří mezi orientální vůně. Myslím, že je od značky Guerlain odvážné, že se nezaměřila jen na trh Dálného východu. Kdo má rád arabské vůně nebo chce jiný čichový zážitek, ten by měl tyto vůně vyzkoušet. Jsou opravdu luxusní.
Beyoncé – Heat Seduction
Nejnovější vůně zpěvačky Beyoncé je osmou edicí kolekce Heat, který je opravdu vášnivá. Dokonale opojná vůně vyzařuje smyslnost ženy s velkým Ž – obzvláště příjemná vůně na nošení.
Avon – Life by Kenzo
Ve srovnání s dalšími vůněmi od Avonu je Life by Kenzo opravdu prémiový parfém. Vůně se zdá být trvanlivější, a i když nemáte Avon v oblibě, tuto vůni doporučuji vyzkoušet.
Calvin Klein – Deep Euphoria
Někomu voní, někomu zase ne. Vůni provází zajímavá kampaň, také lahvička je báječná, vkusná, rafinovaná a elegantní zároveň. Myslím si, že v obchodech bude slavit velký úspěch, protože je vůně nová a navíc je to Euphoria.
Chanel – L’Eau No.5
Jedná se o flanker vůni, jejímž cílem je oslovit mladší generace. Mně se líbí i původní verze No. 5, nicméně tato omlazená varianta je svěžejší a sází na jemnou, hedvábnou krémovitost. Kdo ke klasice ještě nedozrál, může zkusit tuto krásnou a plnohodnotnou vůni.
Carolina Herrera – Good Girl
Zdá se, že nová vůně je velikým hitem podzimu, a to s ohledem na skutečnost, že v několika parfumériích je již vyprodaná. Vůně vyjadřuje nespoutanou eleganci a důvtip. Pokud máte rádi orientálně-květinové vůně, doporučuji ji vyzkoušet. Na mé pokožce působila jako dost těžká vůně.
Nina Ricci – Luna
Po 10 letech dostala nadmíru populární Nina dobrou přítelkyni v podobě Luny, mladistvé, sladké vůně s pralinkami. Doporučila bych ji také dospívajícím dívkám do 20 let.
Police – To Be Rose Blossom
Přiznám se, že když jsem v parfumerii viděla průsvitnou lebku ohraničenou růžemi, byla jsem v šoku. O pánské verzi ani nemluvě. Je pozoruhodné, že řada lidí si oblíbila vůně značky Police právě kvůli vzhledu lahve parfému. Vůně je určena nekonvenčním a bezstarostným ženám. Kombinace dvou prvků, lebky a květu růže, se stala populární tematikou tetování, stejně jakocelého světa módy.
L’Erbolario – Osmanthus
Sladké a medové vůně podobné květu vonokvětky (osmanthus). Nová vůně značky L`Erbolario je citrusově-květinová, bohatá na šumivé a slunné citrusy. Bohužel italská značka L’Erbolario, což je regionální firma z Milána, zatím v Česku nemá zastoupení. Pokud ale pojedete do Toskánska, vůni opravdu vyzkoušejte.
Halloween – Shot
Orientálně-květinová gourmand vůně. Ovocná, sladká vůně s fialkami. S původním Halloweenem nemá mnoho společného. Vůně je inspirována kulečníkovými partiemi, atmosférou noci a jejími tajemstvími.
Lancôme – La Nuit Tresor Caresse
Další kousek z řady kultovních vůní Tresor, takže se dá očekávat, že bude také velmi populární. Prim hrají vanilka, jahody, maliny a krémově-pikantní akordy. Flakonek je stylizován do podoby ikonického černého diamantu, na kterém je třpytivé bílé kvítko.
Sarah Jessica Parker – Stash SJP
Mezinárodní tisk hodně mluví o nové vůni Sarah Jessica Parker – Stash. Značka vůni vytvářela několik let a bylo velmi obtížné udržet tajemství výroby parfému pod pokličkou. Jsem také velice zvědavá, jaká to bude vůně.
Hermes – Galop d’Hermes
Každý, kdo vyzkoušel tuto vůni, si ji zamiloval. Já sama jsem zatím neměla možnost ji otestovat. Ale faktem je, že parfémy od Hermes jsou vždy sofistikované, jemné a lahodné.
Kenzo – World
Reklama na nový parfém World vyvolala obrovský rozruch. Symbolem nové vůně je vševidoucí oko, které symbolizuje duchovní ochranu. Hlavními složkami vůně jsou pivoňka, jasmín a ambroxen. Podle toho bych tipovala, že bude velmi delikátní. Flakon je také hodně zajímavý. Těším se na vyzkoušení.
Už jste si vyzkoušeli nějaké vůně z podzimních parfémových novinek?